Álláslehetőség
Álláslehetőségek

Aktuális állásajánlatok

Irodai asszisztens (Budapesti iroda)

Feladatok:

  • A műszaki támogatást végző kollégák napi munkájának támogatása, asszisztencia biztosítása (telefonhívások kezelése, levelezések bonyolítása)
  • Az értékesítési tevékenység támogatása, kapcsolattartás a DEHN értékesítési partnereivel (nagykereskedőkkel)
  • Beérkező ajánlatkérések feldolgozása előre egyeztetett rendszer szerint
  • Kapcsolattartás a DEHN németországi ügyfélszolgálati csapatával
  • Kapcsolattartás a szállítmányozó cégekkel, szállítmányozási információk beszerzése és azok továbbítása az ügyfeleknek
  • Árajánlatok nyomon követése, céges adatbázisok kezelése
  • Marketingtevékenységek támogatása (hirdetések műszaki szaklapokban, DEHN hírlevél, stb.)
  • Ügyfélkapcsolatok kiépítése, a kereskedelmi képviselet működésének technikai támogatása
  • A kereskedelmi képviselet sokoldalú adminisztrációs feladatainak ellátása (szemináriumok, leltározás, irodafenntartás számláival kapcsolatos pénzügyi ügyintézés, készpénzkezelés, ezekről havi jelentés küldése a németországi könyvelésnek).
  • Vezetőség által megjelölt, az iroda működésével kapcsolatos teendők ellátása
  • Aktív szerepvállalás a vállalati online és jelenléti rendezvények szervezésében és lebonyolításában
  • A DEHN képviselet összes folyamatának nyomon követése, a folyamatok optimalizálása és továbbfejlesztése, adminisztrációs határidők betartása, jelentés a képviselet vezetőjének.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Társalgási angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt (német nyelvtudás előny, de nem követelmény)
  • MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook) professzionális használata
  • Csapatmunkára való képesség
  • Szisztematikus munkavégzés, szervezőkészség, költségtudatosság
  • Ügyfél- és megoldásorientáltság
  • Tárgyalási készség, határozott fellépés, rugalmasság, együttműködő készség
  • Motiváltság, kezdeményező, proaktív hozzáállás
  • Gyors helyzetfelismerés, önálló problémamegoldás
  • Precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati háttér
  • Támogató munkahelyi légkör
  • Változatos feladatok, magas színvonalú munkakörülmények és eszközök
  • Versenyképes fizetés

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Szükséges tapasztalat:

  • Néhány év vállalati munkatapasztalat előny

Szükséges végzettség:

  • Felsőfokú végzettség

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol nyelvtudás írásban és szóban (német nyelvtudás előny, de nem követelmény)

Foglalkoztatás jellege, kezdési ideje:

  • Teljes munkaidő vagy napi 6 óra megegyezés szerint, azonnali kezdéssel

Munkavégzés helye:

Budapest XIV. kerület

Jelentkezés módja:

Angol nyelvű önéletrajzzal az [email protected] címre

back to top