Irodai asszisztens (Budapesti iroda)
Feladatok:
- A műszaki támogatást végző kollégák napi munkájának támogatása, asszisztencia biztosítása (telefonhívások kezelése, levelezések bonyolítása)
- Az értékesítési tevékenység támogatása, kapcsolattartás a DEHN értékesítési partnereivel (nagykereskedőkkel)
- Beérkező ajánlatkérések feldolgozása előre egyeztetett rendszer szerint
- Kapcsolattartás a DEHN németországi ügyfélszolgálati csapatával
- Kapcsolattartás a szállítmányozó cégekkel, szállítmányozási információk beszerzése és azok továbbítása az ügyfeleknek
- Árajánlatok nyomon követése, céges adatbázisok kezelése
- Marketingtevékenységek támogatása (hirdetések műszaki szaklapokban, DEHN hírlevél, stb.)
- Ügyfélkapcsolatok kiépítése, a kereskedelmi képviselet működésének technikai támogatása
- A kereskedelmi képviselet sokoldalú adminisztrációs feladatainak ellátása (szemináriumok, leltározás, irodafenntartás számláival kapcsolatos pénzügyi ügyintézés, készpénzkezelés, ezekről havi jelentés küldése a németországi könyvelésnek).
- Vezetőség által megjelölt, az iroda működésével kapcsolatos teendők ellátása
- Aktív szerepvállalás a vállalati online és jelenléti rendezvények szervezésében és lebonyolításában
- A DEHN képviselet összes folyamatának nyomon követése, a folyamatok optimalizálása és továbbfejlesztése, adminisztrációs határidők betartása, jelentés a képviselet vezetőjének.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Társalgási angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt (német nyelvtudás előny, de nem követelmény)
- MS Office (Powerpoint, Word, Excel, Outlook) professzionális használata
- Csapatmunkára való képesség
- Szisztematikus munkavégzés, szervezőkészség, költségtudatosság
- Ügyfél- és megoldásorientáltság
- Tárgyalási készség, határozott fellépés, rugalmasság, együttműködő készség
- Motiváltság, kezdeményező, proaktív hozzáállás
- Gyors helyzetfelismerés, önálló problémamegoldás
- Precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés
Amit kínálunk:
- Stabil vállalati háttér
- Támogató munkahelyi légkör
- Változatos feladatok, magas színvonalú munkakörülmények és eszközök
- Versenyképes fizetés
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Személyi asszisztens
- Titkárnő, Titkár
Szükséges tapasztalat:
- Néhány év vállalati munkatapasztalat előny
Szükséges végzettség:
- Felsőfokú végzettség
Szükséges nyelvtudás:
- Angol nyelvtudás írásban és szóban (német nyelvtudás előny, de nem követelmény)
Foglalkoztatás jellege, kezdési ideje:
- Teljes munkaidő vagy napi 6 óra megegyezés szerint, azonnali kezdéssel
Munkavégzés helye:
Budapest XIV. kerület
Jelentkezés módja:
Angol nyelvű önéletrajzzal az [email protected] címre